Czy ekrany LED jako reklamy produktów gwarantują większe docieranie do potencjalnych klientów?

Posted on 29/05/2020 7:52am

Docieranie do szerokiego spektrum możliwych klientów dzięki wykorzystaniu ekranów LED stało się powszechnym działaniem kilka lat temu. Reklamy na wyświetlaczach lub ekranach nie gwarantują zwrotu pieniędzy i kolejnych klientów - powodzenie kampanii reklamowej zależy od większej ilości zmiennych.

Trafne jest przekonanie właścicieli, że dzisiejszy klient to człowiek otwarty, oczekujący innowacyjnych rozwiązań, jednocześnie użytkowych i nieprzeszkadzających np. przez niejasną instrukcję obsługi. Ekran LED jako forma reklamy i dotarcia do klienta nie jest obecnie nowinką techniczną, aczkolwiek cały czas szczyci się wysokim procentem przekonywania odbiorców.

ekrany LED
Author: Billie Ward
Source: http://www.flickr.com
Stwierdzenie, iż reklama świetlna którą pokazuje ekran LED czy też telebim jest uniwersalna i trafiająca w zmysły, było trafne bardziej kilka lat temu. Znawcy zajmujący się marketingiem, zwłaszcza strony wizualnej, ostrzegają wchodzących na rynek inwestorów, że niedopilnowanie pewnych kwestii obraca się w przeszacowaną inwestycję.



I nie jest to tylko kwestia zainstalowania ekranu, z którego reklama „zwróci” się w postaci przyszłych klientów, lecz po dłuższym niż zaplanowano czasie. Nie da się także określić efektywności reklam na ekranach, która zależy od kilku zmiennych. Wśród nich najważniejsze są kampania reklamowa i lokalizacja ekranu (dowiedz się szczegółów). Na przykład LED-owy „pasek” o wysokości 20 centymetrów i długości dwóch metrów wyniesie inwestora około dwóch tysięcy złotych. Za taką kwotę mielibyśmy billboard lub tablicę ogłoszeniową o wiele większych gabarytach, o ilości ulotek wręczanych w centrach miast nie wspominając.

Dioda led niebieska
Author: unbekannt270
Source: http://www.flickr.com
Dla upewnienia się w kwestii kupowania ekranu lepiej wykorzystać porady fachowców od reklamy czy tych inwestorów, którzy z własnego doświadczenia potrafią ocenić skuteczność wkładu pieniędzy w tą formę promowania. Dyskusja o poglądach na sprawę to jedna strona medalu, w przypadku lokowania telebimów na gruntach lub parapetach istniejących budynków wymagane jest posiadanie stosownej zgody lub spisanie zgłoszenia. Pozostają też aspekty czysto nakładowe, w przypadku udanej lokalizacji można zastanowić się nad zakupem większego ekranu, jak medas-media.

Jeżeli zaintrygowała Cię przedstawiana w niniejszym wpisie tematyka, zweryfikuj treść (http://www.eurobilet.pl/), którą zapewne także uznasz za pomocną.

Ważne aby wielkość szła w parze z jakością. Migające światło i powtarzające się awarie zostaną odebrane jako antyreklama.

Tags: reklama, klient, Forma, doświadczenie