Czym zajmuje się tajemniczy klient?

Posted on 31/05/2019 7:23am

Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w grupę splatających się usług oraz korzyści. Pracujemy dla najpopularniejszych marek, wdrażając szczegółowe analizy jakości obsługi konsumenta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony, a także okazje i ryzyka na tle bezpośrednich konkurentów.

zakupy
Author: Andreas Kollmorgen
Source: http://www.flickr.com
SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta - mystery shopper, dokonywana podczas odwiedzin w punktach sprzedaży lub innych miejscach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping, odpowiadający pewnej grupie docelowej konsumentów, odwiedza ustalony sklep, punkt obsługi, placówkę i przeprowadza założone scenariusze. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej czas i jakość w stosunku do założonych norm, sposób zaprezentowania oferty, umiejętność rozpoznania potrzeb klienta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą podlegać także: umiejętności handlowe, dostępność materiałów wsparcia sprzedaży, schludność i porządek na terenie oddziału.

Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z przedsiębiorstwem korzystając z dostępnych ścieżek dostępu, jak np. telefon, e-mail, poczta, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i czas kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, BOK, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itd.

Oferta SecretClient obejmuje także badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla plusy i minusy działania, dodatkowe możliwości oraz ryzyka, pomaga w sformułowaniu odpowiedniej taktyki premiowania, komunikacji, kreacji oraz katalogu wyróżnień premiowych. Regularne badania realizowane w trakcie wdrażania programów pomagają w utrzymaniu motywacji uczestników i stwarzają możliwość kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy należycie używają te działania jako narzędzie wsparcia sprzedaży.

Nasza firma przygotowuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Rezultaty testów SecretClient podejrzeć można jeszcze w trakcie badania w systemie on-line. Przynosi to wiele cennych wniosków, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych standardów obsługi. Pomagają w programach motywacyjnych i przygotowaniu szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą 24 godziny na dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz graficzną prezentację rezultatów. Dostęp do raportów następuje na różnych poziomach uprawnień, zgodnych ze strukturą firmy. Pozwala to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, grupami dystrybutorów.


Zespół: klienci cenią naszą firmę za wieloletnie doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys.

Zaciekawił Cię taki artykuł? Jeżeli tak, to bez wahania kliknij też ten odnośnik. Inne tego typu informacje znajdziesz również tutaj (http://www.smartvest.pl/).

Tajemniczych Klientów działających nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w setkach małych miast. Taka siatka wpływa na szybkość oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także redukuje nakłady ponoszone na transport. Audytorzy są objęci specjalnym programem kontroli i budowy lojalności.

Wartością dodaną SecretClient jest dostęp do opinii milionów konsumentów w ramach Programu Jakość Obsługi oraz bieżące raporty konkurencji wg gałęzi działania. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.

Tags: program, oprogramowanie, telefon, klient, finanse, WWW, B2B, agent, konkurencja